Parkovacie senzory

Parkovací asistent slúži na uľahčenie cúvania a parkovania vozidla. Elektronicky monitorujú priestor pred alebo za vozidlom a upozornia Vás zvukovou alebo optickou signalizáciou na zistenú prekážku. V ponuke máme parkovacie senzory do zadného aj predného nárazníka s akustickou signalizáciou, s LED alebo LCD displejom, monitorom a kamerou.
Máte na výber z dvoch variánt, jednou je klasické „štuplíkové“ senzory s klasickým akustickým pískaním, alebo OEM ako originálne zápustné senzory s čierným displayom na štýl Mercedes parking asistent. Všetky senzory lakujeme do farby vozidla podľa kódu farby vozidla.

OEM parkovacie kamery

Veľa vozidiel ktoré si dnes ľudia zakúpia nemajú parkovaciu kameru. Nuž áno nebola natipovaná pri objednávaní vozidla do výroby. Nastáva situácia kedy zisťujete v autorizovanom servise dodatočná montáž, servisný technik na vás hodí cenu nad 1000 euro a viac. Poviete si, to je drahé nie je mi to treba. Avšak po mesiaci sa stretnete so svojím známim, ktorý má identické vozidlo ako vy a kameru má. Pochválite mu ju, že je šikovný a kúpil to už z výroby. A vtedy príde situácia ktorá Vás zaujme, keď sa dozviete, že ju má domontovanú a stálo to pod 1000 euro :)
Áno, zákazníci k nám prídu s požiadavkou na dodanie a montáž orginálnej parkovacej kamery so zobrazením na orginálnom autorádiu. U nás to vôbec nie je problém. Niektoré vozidlá sú náročnejšie na montáž, niektoré jednoduchšie. Zatiaľ sa nám nestalo, aby sme sa stretli s vozidlom do ktorého sme nevedeli dodatočne nainštalovať originálnu parkovaciu kameru.

Vyžiadať cenovú ponuku

Vyhrievanie sedadiel

Vyhrievané sedadlá patria medzi najčastejšie požadované položky komfortnej výbavy vozidla. V zimnom období zabezpečia tepelnú pohodu už v priebehu niekoľkých minút po naštartovaní a prispievajú tak k bezpečnejšej jazde.

Naše sady poskytnú plnohodnotnú náhradu za továrensky inštalované ohrevy sedadiel.

Zabezpečujú rovnomernú distribúciu tepla v operadlovej a sedacej časti, vďaka výhrevným telesám z netkanej textílie, s integrovanými karbónovými vláknami. Výhrevné telesá sú inštalované pod čalúnením sedadiel a žiadnym spôsobom nenarušujú vzhľad ani funkčnosť sedadla.
Všetky výhrevné telesá majú integrovaný bezpečnostný termostat, ktorý automaticky vypne ohrev po prekročení maximálnej povolenej teploty.

Vyžiadať cenovú ponuku

Automatická deaktivácia ŠTART/STOP systému

Vhodné pre všetky vozidlá, ktoré sú vybavené tlačidlom na manuálnu deaktiváciu systému ŠTART/STOP.

Systém ŠTART/STOP sa stáva štandardnou výbavou nových vozidiel. Objednať nové vozidlo so spaľovacím motorom bez tohto systému už vo väčšine prípadov nie je možné. Táto technológia by mala mať vplyv na zníženie spotreby paliva a zníženie emisií vo výfukových plynoch tým, že pri zastavení napr. na križovatke na červenú automaticky vypne motor. Po zatlačení spojky, alebo stlačení plynového pedálu, sa motor automaticky naštartuje a vy môžete pokračovať v jazde.
V praxi to však takto ideálne nefunguje. Motor často vypína vtedy, keď to najmenej očakávate: napr. pri posúvaní sa v kolónach, pri krátkom zastavení v odbočovacom pruhu… Netrpí tým len dynamika jazdy, ale častým štartovaním sú zaťažované aj komponenty hnacej sústavy. Hoci výrobcovia tvrdia, že dotknuté komponenty sú na častejšie štartovanie dimenzované, až prax ukáže, ako sa to prejaví na zvýšených servisných nákladoch v budúcnosti.
Systém ŠTART/STOP je z výroby nastavený tak, aby sa automaticky aktivoval po naštartovaní vozidla. Vo väčšine vozidiel je k dispozícii tlačidlo, ktorým je možné systém v rámci jednej jazdy deaktivovať/aktivovať.

Ak patríte medzi vodičov, ktorí po prvom zhasnutí motora hľadajú tlačidlo na deaktiváciu systému ŠTART/STOP, máme pre vás riešenie: Nainštalujeme vám zariadenie, ktoré automaticky deaktivuje systém ŠTART/STOP po každom naštartovaní vozidla. Systém ŠTART/STOP zostáva naďalej plne funkčný. V prípade potreby, napr. pri dlhšom státí na križovatke, máte možnosť systém aktivovať/deaktivovať tlačidlom.

Výhody nášho riešenia:

  • Žiadny zásah do konfigurácie riadiacej jednotky. Nejedná sa o softvérovú úpravu.
  • Systém ŠTART/STOP je naďalej funkčný a v prípade potreby ho môžete opätovne aktivovať originálnym tlačidlom
  • Minimálny zásah do elektroinštalácie. Bez akýchkoľvek negatívnych vplyvov na elektrické obvody vozidla, nezistiteľný automobilovou diagnostikou.
  • Vhodné pre všetky vozidlá so systémom ŠTART/STOP, ktoré sú vybavené tlačidlom na manuálnu deaktiváciu.